Thursday, January 29, 2009

...hari yang memenatkan...

setelah berapa lama xupdate blog aku yang sememangnya kosong nie, tetibe rase cam bosan plak... so, ari nie, dengan rasa bangga dan megahnya aku nak umumkan bahawa aku cuba untuk update apa2 saja yang akan berlaku dalam hidup aku kat blog aku yang satu nie... hahaha... (bunyi cam orang yang xde keje... padahal keje melambak2 dan malas nak buat... sebenarnya bukan malas, cuma bukan dalam mood aku nak wat keje... heheh)

Start pagi tadi, ingat nak memulakan ah aktiviti menyiapkan kerja-kerja sekolah yang telah ditangguhkan sejak sekian lama. Mane tak nye, dah berapa hari aku duduk saje goyang kaki tangan sambil menghadap website2 yang tidak sepatutnya... (Astaghfirullah halazim, bukan website2 *tut* ek, cume website2 yang xde pekdah... hahaha... berforum jer keje aku dari pagi sampi ah ke malam...). Then, pagi tadi aku dah siapkan nawaitu awal2 lagi nie... Dengan perasaan yang bercampur baur (takut+seram xsempat siapkan semua kerja tepat pada masanya), aku pun mengadap laptop ku yang satu ini dan memulakan kerja2... Tetiba seorang makhluk tuhan ini yang digelar sebagai Mohd Syakir, tanya aku pasal DBKL... Ah, sudah... Mesti de bende die nak mintak tolong nie... Memang betul pun.. Mamat nie ajak aku pergi DBKL ambik benda ape ntah... Emak die suruh ambik... So aku dengan malasnye terpakse bergerak ke sane.. huhuhu~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails