Thursday, February 14, 2013

#Memento


Apabila kita terlalu minat dengan sesebuah cerita/movie, memang tak mustahil perkara tersebut boleh berlaku terhadap diri anda. Macam benda yang berlaku sekarang dekat aku.

Owh, jangan risau dan panik. Short-term memory loss tuh tak berlaku kat aku, tapi berlaku kat laptop chenta mati aku nie ha (okay, sangat menjengkelkan bila mintak orang jangan risau dan panik. Padahal takda sapa pun risau dan panik T__T).


Okay, sila lihat baik-baik. Gambar tersebut diambik pada 14 Februari, tepat pukul 12 tengah hari. Tapi, cuba kau tengok jam kat laptop aku skang. Stuck kat pukul 2:26 pagi, 13 Februari.

Hah, untuk pengetahuan. Jam kat laptop aku nie akan hanya ulang antara pukul 2:00-3:00 tarikh 13 Februari tuh la. #Memento sangat laptop aku skang nie.
Sebenarnya, takda kena mengena dengan memory pun. Cuma saja la aku teringat cerita #Memento di saat dan ketika nie. Hahaha. Nie semua sebab RC battery laptop aku la dah tak berfungsi, sudahnya laptop dah tak mampu nak catch up time & date sebenar sekarang nie. Tunggu duit jatuh daripada langit je la untuk dapatkan laptop baru. Atau lebih tepat, MacBook Pro. #WhenPigsFly


Sent from iPhone 5®

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails