Thursday, June 9, 2011

SMIDEX 2011

Berjalan-jalan sambil melepak di SMIDEX 2011, 7-9 Jun 2011 bersama para CEO...
Omputeh kata, A picture tells a thousand words kan..
Nie aku letak satu koleksi photo terus..
So, enjoyyyyyyyyy...


Sumber: http://www.sellonline.my


Premium chocolate by Food Protech Sdn Bhd..
Dengar cerita chocolate nie berjaya diseludup diserahkan kepada Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin :)


Senyum sampai telinga tatkala mendengar komen daripada pengunjung,
"Wah, tengok card pun dah menarik nie.."


Tudia, bila academician-in-the-making bertembung dengan para CEO..
Penyelesaian masalah dunia yang dibicarakan kot ;P
Daripada kiri Dayana Akma, Muhsin Mohamad dan Nur Suryana


Woooo... Serius gila perbincangan...

Farhana: Kau tau, ada pulak customer cakap coklat aku tak cukup umphhh.. Dia siap picit-picit lagi depan aku.. Sakit hati jer aku tengok...

Rahman: Hah, really?? Coklat kau sedap jer aku rasa tadi...

Rosmi: (Dalam hati) Rasa cam nak mintak coklat free, tapi segan ah pulak...

***Dialog rekaan semata-mata.. LOL


CEO GreenXS Sdn Bhd, Nur Suryana bergaya sakan..


Pose tak mau kalah... LOL


Cik CEO perbetul brochure-nya yang macam pisang gorang panas...


Muka PUAS!!!..
Daripada kiri: Farhana Shariff, Dayana Akma, Nur Suryana dan Siti Afeefah


CEO Food Protech Sdn Bhd, Farhana Shariff


Chocolateeeeeeeeeee...

Rasanya sepanjang tiga hari tuh berjalan lancar kot..
Alhamdulillah...
Aku sempat berada di sini selama dua hari jer..
Hari nie aku tak sempat turun padang jenguk booth kawan-kawan sebab ada urusan yang perlu diselesaikan...

4 comments:

catconda said...

awowowo.. *puas kerana byk muke saye kekeke*

PippaMiddleton said...

waaa...nice blog laaa..igtkan sape pny blog yang ko link kan....keep up the good work!

Izuan Idris said...

@ana: sian kak m dgn dk, langsung xdak gambar.. huhuh

@feefah: biase jer weyhhh.. jauh ketinggalan kalo compared to celebrity or blogger2 tegar..

yAnA_aKma said...

aishh... uishh... hehee [saje nk nyibuk gok..haha]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails