Sunday, July 24, 2011

Entry tertangguh

Inilah perkara-perkara yang berlaku sekitar,
16 Julai 2011 yang lalu..


Ahah, bergambar dengan Deborah Henry di Farenheit88..
Beliau sangat polite dengan merendahkan sedikit ketinggian
beliau supaya aku tak nampak katik di sisinya... lol


Kemudian,
terus hang out dekat Sungei Wang..
Tengah jalan-jalan,
Azree dapat panggilan daripada Anem Mazlan ajak berparty lepak di Putrajaya,
sambil menonton boat berhias..


Sampai-sampai Putrajaya,
kedatangan kitorang disambut dengan percikan bunga api...
VVIP sangat pangkat...


Bunga api masih meletus...


Dan terus meletus...



Okay, baru nampak kelibat boat berhias..
Yang depan tuh boat YTL...


Berlatar belakangkan bridge Putrajaya yang gah kononnya..
Bridge tuh la yang selalu masuk dalam scene-scene cerita Yusof Haslam anak beranak...
lol


Posing-posing sambil tengok boat...
Daripada kiri Anem, Azree dan Anuar..
3A tuh...


Adegan peace-peace pulak sambil sengih malu-malu kucing...


Pastu, semua pun dah macam kebulur jer kan,
terus singgah Nim's Little Island..
Melantak time...


Tengok menu di atas...
Soda Gembira, Soda Sedih, Soda Muda, Soda Sukaduka dan Soda Ceria...
Meriah sangat minuman di sini..
Patut tambah lagi satu soda, Soda Meriah...


Inilah Kueh Teow Kung Fu Nim's...


Pe name menu nie ntah,
aku tak ingat...
hahah


Inilah soda yang ditunggu-tunggu,
Soda ...
(Aku tak tau soda apa yang diminta Anem, cuma soda nie disertai dengan ais krim)


Air Cinoni Apple..
(lucah bebenor ejaan aku tuh)


Sandwich Tuna Anuar...
Presentation lawa gila...
Tapi sebijik cam kat Restoran kat Censelori UKM tuh...
Tak tau sapa tiru sapa..


Akhir sekali, sekadar French Fries...

Kemudian, lepas makan kitorang beransur balik..
Anem kena antar aku balik rumah semula,
sebab die jemput aku dari rumah hari tuh..
Pastuh, berlaku lah kejadian lawak di tengah malam...

Time nak hantar aku balik,
tiba-tiba ada roadblock kat jalan keluar dari rumah aku tuh...
Pastu, baru Anem cakap die tertinggal lesen dengan I.C..
Ceh, sepanjang malam kau pandu secara haram tanpa I.C dan lesen..
Ada roadblock baru gelabah..
Dahtu, terpaksa la menggunakan kaedah terakhir untuk keluar dari kawasan rumah aku..
Sampai rumah aku, Azree bawak motor aku dan aku lak terpaksa drive budak-budak nie melepasi roadblock tuh...

Apa yang lagi lawaknya,
time kitorang dah keluar balik daripada kawasan rumah aku tuh,
roadblock tadi tuh dah habis pun..
Polis tadi yang menyekat jalan,
tiba-tiba dah lesap entah ke mana-mana...
Buang karen betul aku drive dorang nie...

Persoalan yang timbul,
Betul ke ada roadblock sebelum tuh atau sekadar ...

4 comments:

boneka said...

tudiaaaa...xajakkkk

Izuan Idris said...

hahaha, kantoi kat situ..
punye lame aku perap supaya org tak perasan, kantoi jugak..

eh, anuar kate dah ajak tp ko yg kate ade hal..
(ayat cover baek punye)

Anem said...

hahaha...klaka la statement last.gamba cantik!

Anem said...

hahaha...klaka la statement last.gamba cantik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails