Wednesday, February 4, 2009

...garden apakah?...

baru abes mid exam untuk subjek yang paling mnjengkelkan (aku rase jengkel sebab kena sound dengan lecturer T yang mengajar subjek tue... maunye die tak bengang, name die Dr. aku panggil die puan jer... hahaha... memang bengang sakan la lecturer T dengan aku last 2 weeks... bukan ape, before aku panggil die dengan panggilan puan tue, ramai lagi member2 aku yang panggil dia dengan panggilan yang sama... sudahnya, aku orang yang terakhir panggil dia memang jadi punching back dia ah untuk melepaskan geram... siot jer...). sejak dari kes tue la aku memang la tak gemar dengan subjek nie... cepat la kuliah subjek nie abes... huhuh...

***

malam nie nak kena start dengan design skematik untuk garden... entah apa yang lecturer aku nak tengok pun aku tak tau... lecturer aku yang sorang nie pelik sket... kekadang mintak mende lain, then tetibe bila masa nak tunjuk kat die, die nak benda lain plak... hish... tak paham aku... nak tak nak, buat jer la apa yang patut... kang tak buat apa2 plak kang, lagi ah kena...

aku: weyh... nak buat apa ah design malam nie...?
aj: aku nak tido... jangan tanya apa aku nak buat...

(tido la sangat kau skang nie kan... mengadap pc men pes lagi ada...)

lupa plak, esok aku kena jumpa en halim... selaku supervisor aku untuk subjek topical study... dah la aku still lagi blur dengan apa yang aku nak buat nie... tajuk still general.. aku tak tau nak fokus dekat apa sebenarnya dengan topik yang aku dapat... esok tak tau lah macam mana, dah la dekat 3bulan aku dapat topik... hasilnya, memang la akan kena sound dengan lecturer aku 2... macam langsung tak buat kerja... hahaha... (tapi apa yang pasti, aku memang betul2 blur dan tak tau nak buat apa dengan tajuk aku nie...)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails