Wednesday, February 4, 2009

...hari malang...

macam shit... sudah termaktub kot hari malang aku akan jatuh pada hari nie... tension gile... dah la semalam kena submit assignment amalan pro... tapi aku tak sempat hantar... (mampus ah kalau dak2 group aku tau nie... sure kene fire...). gile ke ape... nak submit before pukul 5 petang... tapi semua bagi maklumat pukul 3 petang... celah mane aku nak edit report dalam masa 2 jam...


***

pagi nie plak masa nak hantar report tue, aku dah sampai kat kedai double A, then masa nak print report tue baru aku perasan, aku punya pendrive tinggal kat meja salleh... arghhh... tension tul... terpaksa patah balik rumah ambek pendrive...
lepas abes print semua terus gerak fakulti nak hantar report... before sampai fakulti, kena tahan pak guard lak dekat gate area kejut... haram jadah... dah la sticker motor tak tampal lagi... arghhh (arghh kedua untuk ari nie...). pastu pe lagi, kena ah sound dengan pak guard... nasib malang aku berterusan apabila pak guard yang tahan aku hari nie merupakan pak guard yang tahan aku masa malam nak election hari tue... dia kenal plak tue muka aku... (maunye dia tak kenal dengan aku... masa dia tahan aku 1st time tue, aku suruh dia saman aku jer terus... tak yah nak membebel panjang2... but then, die tak jadik saman aku malam tue... hahaha).

pak guard: eh, awak yang kena tahan malam hari tue kan...?
aku: hah...? ermmm... hehehe... (buat muka kerang busuk...)
pak guard: hah, nie apa plak alasan kali nie...?
aku: errr.... saya busy ah encik...
pak guard: busy2... dah ada sticker tampal la... balik nie terus tampal...
aku: ok2... balik nie terus tampal... (sengih lagi...)
(dalam hati: fuh nasib baik aku tak kena saman...)

***

lepas kejadian tue, terus aku gerak office... nak submit report ah... then aku terus letak kat office ah report tue... dengan girang aku terus pergi makan kat kafe then blah dari sane... balik jer rumah aku terus check report aku print tadi, baru aku perasan... report yang aku print tak lengkap... ada part yang member aku buat, lupa nak masukkan sekali dalam report... arghhh (buat kali ke3 untuk hari nie...). tension gile... terpakse aku patah balik office... tambah report yang tak lengkap... huhuhu... dah la malam nie ada exam mid sem... study tak lagi... nota pun tak dak... (arghhhhhhhhhh, kali ke4 hari nie...)...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails