Monday, February 2, 2009

...masa sibuk bermula...

malas taip panjang-panjang... hari nie start ah subjek design secara rasmi apabila start peojek ke 3 nie... projek nie baru lah bermulanya masa aku untuk menyebukkan diri dengan design... kalau tak, selama nie membaca jer lah jawabnya... sampai tak larat dah mata nie nak bukak bila banyak sangat membaca... (padahal bila projek yang banyak membaca pun, aku bukan baca banyak sangat pun... bila start bukak buku jer nak mula membaca, fikiran dah melayang entah ke mana...)

***

lecturer A : ok, hari khamis nie saya nak semua dah come out dengan schematic design ek... site analysis buat for your own study...
aku : hah, biar betul...? cepat gile nak tengok design dah...

***

hari diteruskan sampai tengah malam dengan menyambung membuat kerja yang masih tertangguh... assignment amalan professional... esok dah nak kena hantar... tapi group aku tak siap lagi... gile betul... (nampaknye memang tak dapat tido lagi lah aku malam nie... T_T)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails