Wednesday, March 11, 2009

...hamster rosak?!?!...

arghhh... tension gile... hamster yang baru dibeli dah rosak... bazir duit aku 30 ringgit... siot tul ah... ketika tension memang selalu akan mencarut... tadi masa mencarut seorang hamba allah nie dengar... sia-sia aku kena sound... hahaha...

so, apa yang boleh dibuat kalau hamster dah rosak? buat bodoh dan tak payah susah payah hendak membuat kerja sekolah... hahaha... bagus... ini bermakna semua kerja bakalan tertangguh lagi... dah la kerja sememangnya dah tertangguh, masalah hamster pelak menambah rumitkan lagi keadaan... ada ke perkataan menambah rumit dalam bahasa melayu?... ahahaha...

p/s: hamster yang dimaksudkan merupakan seekor mouse yang biasanya digunakan
pada laptop mahupun pc...

4 comments:

fievelski said...

seb bek hamster rosak tyme ni.kang tyme tengah wat otocad kang naya?tukar la spesis hamster..ke kucing ker..ko amik jer kucing ke monyet ke kat kafe..ko amik ekor dia cucuk ke usb..pahtu, ko goncang2 kepala dia untuk medapatkan bacaan koordinat pada skrin laptop dengan betul.cubalah!!sure buat autacad selaju kilat nanti..haha

Izuan Idris said...

2 ah...
skang nie tgh mencari kucing yang berkebolehan utk dicucuk...
kucing kafe skang mmg on top of the list...
mggu depan kalo kucing kat kafe ilang sekor, paham2 jer la yee...
muahahahahhaa...

Anonymous said...

naseb la sape denga ko mencarut kat hamster..hahhaa..memg malang..hihi..memg bangang

oleh kerana,tikus ko hlg..maka tikus pink aku lak jd mangsa kau ye...aishhh....

ko nk beli tikus murah,beli kat carefour je...aku beli murah gile..alhamdulillah tahan sampai sekarang..hihi..

Izuan Idris said...

ek...?
murah ek...
t ah, aku de mase aku carik ah kat sane...
huhuuh...
lupe nak bg ko nyer tikus mondok...
besar jasenye...
muahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails