Thursday, March 12, 2009

...ulang tayang baju?!?!...

hah? semalam bukan baju kaler biru ker...? awat la hari nie aku nampak baju yang sama diulang tayang... dah takde baju lain ke weyh... obvious sangat dow... lagi-lagi kalau orang macam engkau... suka hati mengutuk seorang hamba allah yang tidak bersalah ini dihadapan mata... aku bukan ape, kalau orang pakai baju sampai dua hari nie, aku nampak macam orang tak mandi jer... minta maaf kepada semua orang yang suka pakai baju yang sama sampai dua hari berturut-turut... kot ye pun dah takde baju lain, pakai jer la baju yang 2-3 hari lepas punya... takde ah obvious sangat baju tue berulang... ye tak...? kalau ikut aku, satu hari aku pakai dua baju... nak pakai sehari satu baju pun dah tak bley tahan dengan bau baju tuh... huhuh...

p/s: aku cakap pasal aku concern dengan orang yang aku nampak nie... kalau sedar, bawak-bawak ler bertobat ye... ceh, budak nie bukan buat jahat pun... cume pakai baju yang sama 2 hari berturut-turut jer pun... aiyoo...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails