Sunday, March 29, 2009

...Malangnya Nasib...

hari jumaat lepas merupakan hari malapetaka dalam hidup aku... tanpa hujan ribut ape tah lagi taufan, tibe-tibe jer wallet aku boleh hilang... yang aku asti aku tinggalkan wallet aku before g sembahyang jumaat sebelah laptop... tau-tau jer lepas sembahyang, wallet dah lesap... haram jadah tul... huhuhu... aku masih lagi sangsi dengan kes kehilangan wallet ini.... adakah ia benar-benar dicuri atau... hanya tuhan yang tau kan... berdoa lah orang yang ambek tue akan ditimpa malang selama tujuh keturunan... kejam giler aku, macam kena rompak jer bunyi sumpah seranah tue...

hari bermula lah minggu peperiksaan kat ukm nie... terutama sekali bagi dak eng tahun 3... disebabkan dak eng tahun 3 nie lah exam etika aku terpaksa dicepatka tarikhnya... giler betul... lagi sehari jer nak exam... langsung tak study ape nie... tak tau la aku nak jawab pe nanti... silap hari bulan, memang aku hentam jer masa exam nanti... macam la tak biasa hentam masa exam kan... padahal tiap kali exam pun, memang aku banyak hentam per... tak sempat kot nak study semua... ye ah, mane taknye, mana cukup masa nak study... eh, bukan masa tak cukup ek, ko yang banyak main... study malas... banyak lak alasan...

ok lah, ape-ape hal pun, aku nak ucapkan selamat menempuh alam peperiksaan semester akhir kepada semua student khususnya dak-dak batch aku... hope kite semua dapat menempuhi semua exam dengan jayanya tanpa sangkut ape-ape ek... tidak dilupakan juga kepada pelajar eng tahun akhir... ahahaha... ermmmm... kelihatan seperti ada sesuatu yang cuba disembunyikan...




nota kaki: aku hanya nak enjoy pada semester akhir ini... tak nak berlaku apa-apa perkara yang boleh mendatangkan perasaan kecewa... akan tetapi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails