Sunday, March 15, 2009

...kereta meletup...

huhuhu... tak tau pe problem keta aku tue... tetibe jer tadi tengah drive meletup... 3 kali lak tue... haram tul... seram gile masa drive tadi... adakah aku kena sabotaj...? sket-sket sabotaj... padahal keta tue memang rosak pun... nie aku tengah pikir nie, camner nak grak pergi kelas sok... dah la helmet tertinggal plak.. lupe nak angkut sekali masa nak balik rumah sewa tadi... kalau tak boleh gak wat muka tebal tumpang sape-sape... huhuhu... sok, memang kena berani mati ah drive keta aku tue...

***

owh, before aku terlupa... just nak share sket yea.. jom join satu event menarik hari sabtu, 28 mac 2009 nie... tak yah pergi mane-mane pun... duk rumah pun boleh join gak... just switch off light kat rumah jer untuk tempoh 1 jam, dari pukul 8.30 hingga 9.30 malam pada 28 mac tue... untuk maklumat lanjut klik kat sini .


p/s: tak sabar lak aku nak main tutup lampu nie... selalunye terang benderang jer kan... kali nie biar gelap seluruh atmosphere malaysia... jangan wat menda tak senonoh dah la ek masa lampu terpadam tue...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails