Friday, March 13, 2009

...hari membahagiakan part 2...

sepatutnya entry sebelum ini menggunakan tajuk yang sama... jadi, entry ini merupakan bahagian kedua... hahaha... lawak la sangat kan... semalam perkara paling pelik berlaku dalam hidup aku... macam mane aku boleh tertido masa tengah baca paper... ajaib siot... tengah membaca pun boley tido... penat sangat kot, ye ah sehari semalam tak tido... dapat duduk atas sofa yang empuk di rumah, ape lagi... memang tertido ah jawabnya... hahaha...


p/s: semalam masa aku tertido ada makhluk ajak ke rumah kak rokiah... sayang betul... tak dapat nak mengasah vokal aku yang zahirnya memang tak sedap ini... rumah kak rokiah amat bernasib baik semalam... tak dapat mendengar alunan suaraku yang sememangnya dahsyat... muahahaha...


2 comments:

fara-D said...

bila orang ada hal lain, dia sebok plak melalak ajak p umah kak rokiah pastu bising org tamo join...pigi dah!!

Izuan Idris said...

tertido k semalam...
bukan sengaja tak nak g...
kalo jage, aku orang pertama datang kat rumah kak rokiah 2 tau x...
muahahahaha...

p/s: kak rokiah, tggu kedatanganku...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails