Tuesday, April 28, 2009

...belakang mati...

'weyh, L.H.T tue menatang aper...?'

'hah? L.H.T? ntah... tak pernah dengar pun...'

'nie, minah nie tanye... nak g BB dengan L.H.T...'

'pelik jer L.H.T tue...'

tetibe member aku dapat detect kod rahsia bengong tue...

'Owh, L.H.T, Lorong Haji Taib ah...'

'sengal, sepanjang hidup aku tak pernah dengar orang panggil Lorong Haji Taib tue L.H.T... Belakang Mati aku tau ah...'

***

buat pertama kali aku pergi belakang mati tue pada waktu malam... memang la meremang segala bulu yang ada... ala, biasa ah... aku memang banyak bulu... maksud aku, bulu di tangan dan di kaki (juga sedikit ditengkuk...)... perasaan curious+cuak+excited+geli bercampur baur waktu tue... nasib baik lah budak-budak nie gerak belakang mati nie waktu maghrib... so, aktiviti *TUT* takde ah ketara sangat... berapa kerat jer la mak nyah-mak nyah yang ada pun... yang desperate sangat nak duit jer kot yang kerja masa-masa macam nie... tak pun yang desperate nak *TUT* jer yang sanggup 'membuka kedai' masa malam masih muda camnie...

mata dah melilau kiri kanan... takut de mak nyah yang gile seks ke ape kan... mane lah tau kan... tetibe jer kang die terkam daripada belakang... tak ke naye... member-member aku boleh ah... dorang pompuan... rasenye mak nyah-mak nyah tue takde selera kot nak menerkam kategori wanita sejati nie... lagi pulak member aku yang sorang nie, bertudung bagai... hahaha... pastu, daripada information yang aku dapat, ada mengatakan bahawa mak nyah kat belakang mati nie, memang ganas... so, memang kena berhati-hati la...

alhamdulillah, lepas abes semua survey yang kitorang buat tue (kitorang la sangat kan, padahal yang bagi semua survey tue, sorang jer kot... hahaha), takde lak kejadian yang tidak diingini berlaku... cuma apa yang palik menarik adalah part aku ternampak sorang mak nyah nie.... gaya memang tak nak kalah... pakai baju pun serupa tak pakai baju (boleh ker kategori pakaian yang dia pakai tue dipanggil baju...? macam kain perca yang lebih-lebih kat kedai jahit pastu die ambik buat tutup bahagian *TUT* die jer...)... astaghfirullah halazim... nasib baik la dorang mak nyah... tak berdosa kot aku tengok dorang...

abes jer survey kat situ, terus gerak jalan tunku abdul rahman dengan bukit bintang... dah lepak kat bukit bintang, ape lagi... bergambar sakan la kat depan pavilion... hahaha... abes pusing-pusing bukit bintang, member aku ajak gerak balik belakang mati... tengok aktiviti sebenar makhluk-makhluk tadi nie... so, pastu memang gerak balik belakang mati ah...

apa yang memeranjatkan kitorang, kawasan jalan yang tadi ade beberapa orang mak nyah sedang cuba mencari pelanggan, senyap sunyi dan takde aktiviti maksiat pun berlaku... macam kena ambush jer tempat tuh... clear gile... memang langsung tidak menggambarkan lorong haji taib... kami pulang ke ukm dengan perasaan hampa... (hampa ker...? bengong...)


2 comments:

alyaanajwa said...

L.H.T..sengal yin...hampa eh? aku hampa gak la...hahaha

Izuan Idris said...

tau xpe...
dah super excited kan...
tetibe xde plak...
siot jer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails