Saturday, April 25, 2009

...sumber inspirasi...

tibe-tibe aku terasa amat bosan... terus berlari mendapatkan internet... lari ker...? padahal dari tadi duk depan laptop... saja bukak laman forum yang selalu aku kunjungi... terasa bosan yang teramat sangat... seolah-olah semua website aku dah layari... nak buat ape lagi nie...? but then, mata aku 'tertancap' pada suatu ayat... ayat die xpower pun... tp apa yang nak disampaikan tue ah yang wat aku terkesima jap...

seorang hamba Allah nie ade bagi link sebuah blog... dengan sangat excited aku terus bukak... gulp... pe sebenarnya yang ada dalam blog nie...? haaaa... yang nie kita tak tau... hahaha...

sebuah blog yang sangat nyaman menurut pandangan mata ini... ayat yang digunakan sangat puitis dan tersusun... setiap butir perkataan yang terdapat pada blog nie penuh makna dan...................................................................................................................................................................

***















nota kaki: aku kehabisan perkataan untuk mengambarkan sebuah blog yang aku kira mempunyai sebuah nilai kejujuran dan kemanusiaan... terasa diri ini amat kerdil jika dibandingkan dengan hamba Allah ini... memang dia menjadi sumber inspirasi... inspirasi sebagai seorang manusia sejati...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails