Monday, April 20, 2009

...rambut aku...

setelah berasa teramat bosan dengan keadaan rambut aku yang ntah hape-hape... aku telah mengambil keputusan mengafrokan rambut aku... nie pun diatas desakan seorang teman... ecececeh... le siaw ling boleh dianggap teman ker...? aku tau die sebenarnye jeles melihat akan kecantikan rambut terbaru aku... sebab tue die menunggu aku buat rambut afro... so, to siaw ling here u go...


before diafrokan...

setelah diafrokan...

ahahaha... aku memang takde keje... takde keje la sangat kan... design dengan topical study langsung tak sentuh lagi... pastu edit menda-menda mereda merepek camnie... kahkahkah... ok... cukup setakat ini... nak sambung wat design... tak siap design nie, alamatnye R-E-P-E-A-TUT- la jawabnye... tak nak3... mati idup semula pun aku takkan repeat k... lagi-lagi kat ukm nie... mintak-mintak dijauhkan...

nota kaki: cepat la abes download citer prison break nie... lame tul menunggu dari pagi tadi tak abes-abes download... huhuhuh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails