Friday, May 22, 2009

...21 MEI 2009...

Weyh…
Tengok la sini…
Tengok apa?

Nie, muka aku nie…
Kenapa dengan muka kau…?

Cuba kau tengok…
Ada apa…?

Kau tak Nampak ke…
Nampak apa…?

Macam mana riak wajah aku…
Nampak happy… kot…

Weyh…
Pandang la sini…
Kenapa…?

Kau tak Nampak ke aku gembira…
Nampak, so what…?

Kau tak nak tanya ke kenapa…
Ala, kalau aku tak tanya pun kau cakap jugak…


Weyh…
Tanya la kenapa…
Ok, ok… kenapa sayang…?

Weyh, serius la…
Ye la, ye la… kenapa sengih macam kerang busuk nie…?

Kau nak tau kenapa…
Ko tak payah berdrama latina… cakap je la…

Aku dah selamat…
Selamat daripada apa…?

Daripada hukuman gantung…
Bila kau jual dadah…?

Bukan la…
Habis tu?

Hukuman gantung tanpa tali…
Maksud kau?

Weyh…
Kau tak jawab pertanyaan aku tadi…
Saja aku tak nak jawab…

Apahal plak…?
Ye la, masa aku sebuk nak bagitau kau buat bodoh…

Nie kau nak cakap ke tak nak nie…?
Tak nak…

Lain kali kalau nak cakap separuh-separuh baik tak payah cakap terus…
Wah… dah merajuk…

Merajuk kepala hotak kau…


Weyh…
Jangan la marah…
Muka aku ada Nampak macam tengah marah ke…?

Marah tue tak, tapi bengang tue ada…
Dah la, baik aku tido…

Pergi la kau tido kat sana…
Tengok, dah la buat aku bengang lepas tue halau aku plak…

Dah, dah pergi tido…
Nak tido ah nie, kau yang kacau…


Weyh…
Kalau aku tak bernafas lagi esok, kau rasa kau sedih tak…?
Tak pun, kau bukan siapa-siapa dalam hidup aku…

Tapi kalau aku dah tak bernafas esok, kau pun akan berhenti bernafas jugak…
Sengal, aku memang tak bernafas... macam mana nafas aku nak berhenti…

Eh, betul jugak kan…
Tau takpe… Dah, dah jom tido…

Tak boleh, aku nak siapkan topical study…
Habis tue, aku tak boleh tido la nie…?

Mana boleh, kau kena temankan aku…
Grrrrrrrr…



Kau rasa itu perbualan aku dengan siapa…?

6 comments:

atom28 said...

dengan angelic layer ko.
haha

Izuan Idris said...

hampir tepat...

fievelski said...

angelic layer 50% opacity, demonic layer 12% opacity, yang selebihnyer diri ko sendiri..er..menjawab soklan kah?matilah..aku pun tak paham

Izuan Idris said...

hahahah...
imaginasi yang sangat tinggi...

alyaanajwa said...

dengan LAPTOP!! tul x??

Izuan Idris said...

bagus...
tekaan yg tepat...
muahahahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails