Monday, May 18, 2009

...latest update...

satu persatu subjek aku semester nie tamat...
tadi, subjek design...
setelah beberapa bulan berhempas pulas...
siapkan segala drawing mahupun 3d beserta board...
akhirnya, aku rasa sampai juga ke titik nokhtahnya...

happy...?
entah la...
aku tak rasa aku terlalu happy dengan berakhirnya subjek nie...

sedih...?
dah tentu-tentunya tidak...
tapi mungkin terdapat sekelumit perasaan itu dalam hati...

lega...?
ya...
aku sangat lega bila subjek design nie melabuhkan tirainya...

penat...?
sikit la...
setelah berapa hari aku tidur tak seperti makhluk yang bergelar manusia...

rindu...?
hahaha...
memang sangat kelakar...

tapi, mungkin aku akan merindui subjek design nie...
siapa tau...
life is full with surprises kan...

tapi...
bila aku fikir-fikir balik...
sebenarnya, banyak jugak jasa subjek design nie...
walaupun kadang-kadang aku rasa subjek nie membunuh kreativiti aku...
sedar tak sedar, banyak jugak skill lain yang dapat aku develop...
terima kasih jugak la kepada semua lecturer-lecturer design aku...
walaupun ada segelintir daripada mereka telah membunuh perasaan kasih dan sayang aku terhadap subjek nie sejak awal lagi, tapi aku berjaya jugak mengharunginya...

dan sekarang...
aku masih lagi duduk di atas kerusi dalam studio...
menaip perkara yang aku tak pernah terfikir pun nak luahkan dalam blog nie...
hahaha...
aku memang akan merindui subjek design nie...




9.31 malam
studio petunia
campur baur mode


6 comments:

atom28 said...

haha...

Izuan Idris said...

itu jer ko komen iman...
siot tul...

alyaanajwa said...

eventhough its really a GOOD ASSASSIN! but seriuously, we'll gonna miss DESIGN loads!! huhu started to miss it d lorh..haha(hiperbola x aku?)

Izuan Idris said...

memang pun...
i mean, pasal design tue la...
walaupun kekadang rasa cam haram gak dengan design sampai pressure tak ingat...
tapi last-last, mesti rindu gak...

atom28 said...

ak tak tau nak comment aperla..haha
okla tu dari takder langsung. :P

Izuan Idris said...

ye la...
ok la tue...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails