Wednesday, May 13, 2009

...kisah semalam.....

jantung aku berhenti sekejap tatkala membaca shout out Dia...
shout out yang Dia tulis aku tak baca habis...
sengaja tak baca habis atau tak disengajakan...
aku pun tak tau...
kepala otak aku tak mampu berfikir pun masa tu...
hanya soalan begini bermain di fikiran,

Dia dah dapat pengganti ke?
siapa yang berjaya menambat hati Dia...?
apa yang menyebabkan hati Dia tertambat...?

arghhhhhhhhhhh...
persetankan semua perasaan pada waktu tu...
aku baru teringat yang aku tak baca habis shout out Dia...
perlahan-lahan anak mata mengikuti setiap huruf yang terdapat sebelah nama Dia...

laaaaaaaaaaaaaaa...
Dia jatuh cinta dengan sesuatu'yang telah aku jatuh cinta terlebih dahulu...
ahhhhhhhhhhhhh...
indahnya dunia ni kalau aku dapat bersuara dan berkata-kata dengan Dia...
hanya sepotong ayat pun sudah memadai...

"aku pun, aku dah lama menyintai perkara yang sedang engkau cintai..."




8.10 pagi
studio petunia
dekat tapi jauh mode

8 comments:

fievelski said...

adakah anda bercakap tentang sesuatu yang bersifat elektronik?

Izuan Idris said...

adakah anda bercakap tentang Dia atau tentang perkara yang kami berdua cintai...?

Anonymous said...

izuan adalah penjiwang senyap.hehehe.

Izuan Idris said...

kepada makhluk2 yang ingin meninggalkan komen, sila paparkan sekali nama anda...
baru boleh berbual mesra...

atom28 said...

hahaha...
bukan main lagi puitis ayat ko.
ko ni dalam diam berjiwang rupenye.
takpe2.bagus2. jiwang itu keperluan bukan kehendak.*ye ke?*

Izuan Idris said...

bukan keperluan mahupun kehendak...
hanya untuk kepuasan diri...

Anonymous said...

hey.anonymus itu adalah aku la.hahahha.
dah sah2 jiwang mamat ni..hehe

Izuan Idris said...

hah...
kan bagus de name tue...
lain kali nak comment, letak nama sekali yea miss nourah5tahun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails